Socialinėms inovacijoms amžius ne riba- „Tautų kiemo“ diskusijų laida

Socialinėms inovacijoms amžius ne riba- „Tautų kiemo“ diskusijų laida
„Kartais tenka ilgai ir sudėtingai pasakoti laidoje ar susitikimuose su potencialiais partneriais, kas yra socialinės inovacijos. Kalbinant Laurą Balčiūtę, Ermita Kirdeikytė ir Vida Greičiuvienė aplankė jausmas, jog, štai, geriausių socialinių inovacijų autorės ir jų darbai-pavyzdžiai: aktualūs, žmogui prieinami ir suprantami bei tvarūs“, – po laidos filmavimo mintimis dalinosi Vilma Popovienė, asociacijos „Lietuvos socialinių inovacijų klasteris“ vadovė.
Nei Laura, nei Ermita, nei Vida, vystydamos savo veiklas, orientuotas į senjorų poreikius, negalvojo, kad turi sukurti kažką inovatyvaus ir tam kažkam dar ir etiketę „socialinė inovacija“ užklijuoti.
Dalykai, kurie turėjo atsirasti, gimė labai organiškai.
Ermita kaltės jausmą, jog neskiria užtektinai laiko savo močiutei ir kažkada nuvertino jos kuriamus rankdarbius, transformavo į kūrybinę idėją, apjungusią menininkų ir senjorų darbus. Taip atsirado projektas #ŠiandienYraVakar bei bendrakūrybos darbų prekybinė platforma #Senjorite.
Laura vardan gražaus buvusio santykio su savo a.a. močiute, vieną po kito vis naują sėkmingą projektą paleidžia į gyvenimą: „60+ Nemokamas žurnalas aktyviems senjorams“, Powerage’ncy – Senjorų Modelių Agentūra, kasmetiniai Metų senjoro rinkimai, socialinė iniciatyva #PažadinkMočiutėsSuknelę.
Vida, pasinaudodama savo sukaupta asmenine patirtimi bei įsiklausydama į senjorų, bendraujančių jos įkurtame Senjorų pasaulis klube, siūlo brandaus amžiaus žmonėms veiklas, kurios leidžia jiems patogiu būdu – iš namų arba gyvų susitikimų metu – mokytis naujų praktiškų dalykų: užsienio k., išmaniųjų technologijų, sveikatingumo.
Spauskite aktyvią nuorodą: TAUTŲ KIEMAS. Socialinėms inovacijoms amžius – ne riba ir klausykitės įrašo, kuriame gerų minčių atras ir senjorai, ir jaunesnės kartos atstovai, ir, be abejo, verslo sektorius. Visos trys pašnekovės tiksliai žino, kokį pokytį senjorų gerbūviui nori sukurti ir kuria. Laidoje jos dalinosi pavyzdžiais ir istorijomis, kaip jų veiklos prisideda prie stereotipų apie senjorus laužymo visuomenėje ir skatina artimesnį kartų bendravimą bei bendradarbiavimą. O verslą turėtų sudominti šių drąsių socialinių inovatorių įvardinti tvirti argumentai, kodėl verta ir realu matyti senjorą kaip klientą prekių ir paslaugų pasiūlos gausoje.

Leave a Reply

%d bloggers like this: