Emocinis atsparumas ir psichinė sveikata per istorijas ir žaidimus (E-motion)

Projekto „E-motion“ tikslas – gerinti pažeidžiamų gyventojų grupių, ypač senjorų, emocinių traumų patyrusių asmenų ir priklausomybių turinčių žmonių psichinę bei emocinę sveikatą. Šio tikslo siekiama suteikiant specialistams naujoviškų priemonių ir metodų, paremtų pasakojimu, žaidimais ir emociniu intelektu.

Projekto metu planuojama sukurti mokymo vadovą, kuriame bus pristatytas naujoviškos interaktyvios piešimo priemonės taikymas kartu su kognityvine elgesio terapija (CBT).

Taip pat siekiama aprūpinti specialistus – socialinius darbuotojus, psichologus, specialiuosius pedagogus ir globėjus – šiuolaikinėmis, kūrybiškomis metodikomis, paremtomis pasakojimo, žaidybinimo ir emocinio intelekto principais.

Projekto uždaviniai:

  • skatinti interaktyvesnes ir veiksmingesnes terapines praktikas;
  • didinti emocinį atsparumą;
  • mažinti socialinę izoliaciją;
  • remti sveikimą po traumų ir priklausomybių;
  • skatinti tarptautinį bendradarbiavimą ir keitimąsi žiniomis Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje, siekiant didesnio poveikio ir metodų pritaikomumo.

 

Projekto originalus pavadinimas: Emotional Resilience and Mental Health through Storytelling and Gamification (E-motion)

Sutarties numeris: 2024-2-LT01-KA210-ADU-000277875

Projekto koordinatorius: VšĮ „Pasaulis senjorams“

Projekto partneriai: MB „SYVAS“, No-addict Scandinavia OÜ, SIA Mental Health & Gamification

Įgyvendinimo laikotarpis: nuo 2025-03-02 iki 2026-05-01

Finansavimo suma: 60 000 Eur

Projekto įgyvendinimas:

Straipsnį  „Emocinis atsparumas ir psichikos sveikata pasitelkiant pasakojimą ir žaidimų elementus: tarptautinio partnerių susitikimo akimirkos iš Pernu“ skaityti čia

Video iš susitikimo Pernu.

Projektą įgyvendina: VšĮ „Pasaulis senjorams“