„Senjorų pasaulis“ laimėjo nominaciją „Bendruomenės kūrėjai“

„Senjorų pasaulis“ laimėjo nominaciją „Bendruomenės kūrėjai“
Nominaciją „Bendruomenės kūrėjai“, skirtą organizacijai, kuri telkia kitus ir buria bendruomenę vardan savo socialinio/aplinkosauginio tikslo, laimėjo visuomeninė organizacija „Senjorų pasaulis“.
Lietuvos socialinio verslo asociacija (LISVA) kvietė socialinio verslo atstovus dalyvauti bendradarbiavimo konkurse. Konkurso tikslas – atskleisti nuostabią bendradarbiavimo vertę ir parodyti, kiek daug galima nuveikti, jei suremiami pečiai bendram tikslui.
„Senjorų pasaulis” – šiuolaikiška, virtuali mokymų ir bendravimo erdvė, skirta vyresnio amžiaus žmonėms. Organizacijos filosofija – sveika ir laiminga senatvė yra sąmoningų ir nuoseklių pastangų rezultatas, pasiekiamas per kartų bendradarbiavimą. Kviesdami senjorus dalyvauti nuotolinėse paskaitose, kuria aplinką, kurioje vienišumą ir socialinę atskirtį dėl amžiaus patiriantys žmonės galėtų būti kuo ilgiau aktyvūs, sveiki ir nepriklausomi.
„Šiuo, pasaulyje neramiu metu, kaip niekad svarbu kurti ryšį tarp skirtingų amžiaus grupių bei palaikyti vieniems kitus. Dar prieš metus susipažinę su asociacija “Aktyvus jaunimas” (Active Youth Projects), kurios tikslas – kurti galimybes jaunimui bei pozityvų ir tvarų pokytį visuomenės santykyje su ekologija, sveikata, pažeidžiamomis grupėmis ir internetu, radome bendrą kalbą ir pradėjome organizuoti bendras veiklas: protmūšį “Sidabrinis protas”, kuriame komandose žaidė močiutės su anūkais, tėvai su vaikais. Kadangi renginys buvo nuotolinis, tai buvo galimybė susivienyti į komandas gyvenant skirtinguose miestuose. Lindyhopo pamokos, vedamos jaunimo, tiek vyresniems, tiek jaunimui paįvairino kasdienybę, o senjorams iš „“Senjorų pasaulio““ buvo puiki proga pasimatyti gyvai“, – apie savo veiklą pasakoja „Senjorų pasaulio“ atstovai.
Nominacijos nugalėtoja apdovanota praktinėmis verslo konsultacijomis. Prizą įsteigė „Changemakers’On“ – tarptautinė socialinių inovacijų ir verslo vystymo programa, kurią sudaro hakatonai, įvedimo į rinką stovyklos, inkubatorius ir mokymai.
Komunikacijos kampanija yra projekto „Drąsa veikti ir keisti“ dalis ir yra finansuojama iš Lietuvos kaimo tinklo techninės pagalbos priemonės pagal programą „Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai: Europa investuoja į kaimo vietoves“.

https://lithuaniatribune.com/what-can-we-do-for-a-greener-and-more-inclusive-society/?fbclid=IwAR3RjxR40vWMWvjYH8vK5eZZj1leWOMGjivHPqcCmZ3V4nGm09zkFBMqoZ8

Leave a Reply

%d bloggers like this: